37
anos de experiencia
Desde 1986, primeiro no lugar de “A Salga” (lugar que lle deu nome ó restaurante) e anos despois na localización actual no “paseo Naval” A Salga sempre se caracterizou por un tipo de cociña caseira, tradicional e típica da zona das rias baixas, co peixe e o marisco como pratos principais e en particular o peixe espada como especialidade.
Hoxe en dia, ademais de continuar na mesma liña culinaria, pretendemos deleitar ós nosos clientes, mediante o servicio e a atención óptima do noso persoal, ca experiencia única de saborear os produtos con vistas directas ó lugar de onde proceden, o mar. Intentando así que a satisfacción sexa 100%.
Somos o único restaurante en Galiza especializado nos platos que leven pez espada.
Nosos ingredientes son todos da mellor calidade. O noso compromiso é que disfrutes da túa comida coa mellor selección de mariscos, peixes e crustáceos da zona.
Na nosa carta podes encontrar unha gran variedade de pratos para tódolos gustos. Dende ameixas e polbo ata carnes e mariscos como langostinos.
Contamos cunha larga historia entre cociñas. Como tal, temos moita experiencia, dando aos nosos pratos siempre o toque único que os caracteriza.
Sempre contáredes con experiencias personalizadas para que poda adaptarse ás súas necesidades. Podes contar connosco á hora de facer calqueira tipo de evento, dende vodas a bautizos ou cumpleanos.
Restaurante bien ubicado en el puerto, con buenas instalaciones que sirve una buena comida a un precio muy razonable. Lástima del servicio, que fué un pico lento, aunque muy atento y amable.
Muy buena cocina tradicional, bien presentado, raciones generosas. El pescado lo bordan, la atención muy bien y profesional. Merece la pena. Calidad precio aceptable.
No puedo ir a Illa sin dejar de ir a este restaurante. Esta vez cenamos en la terraza y fue genial. El pulpo a Illa y el pez espada a la plancha, sencillamente espectaculares. Como siempre. Desde aquel primer local, que tenía algo especial y que siempre tendré grabado en mi mente han pasado muchos años. Ahora es un sitio diferente, pero sigue al frente la misma pareja, con lo que la esencia del buen hacer es la misma.
En sábado, con a illa en fiestas, todos los sitios de comer llenos, llamamos a este y nos hicieron un hueco para comer temprano, a la una y media. Tomamos pez espada a la plancha, bastante bien. Lo acompañan de patatas fritas y un par de rodajas de tomate. No es barato, el plato a 15,50,pero las raciones son razonables. El personal muy rápido y servicial. Tienen un amplio comedor en la parte de atrás, con un parquecito cerrado con juegos infantiles. El local está preparado para celebraciones familiares.